Ruilen en Retourneren

Ruilen en Retourneren

Bent u niet tevreden over uw product? Is het product stuk? Of is het product onjuist? Ruilen of retourneren is geen probleem.
U kunt binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden het product naar ons retour sturen.
Wij zullen dan zo snel mogelijk na ontvangst het aankoopbedrag naar u terug over maken. (uiterlijk binnen 14 dagen).

Heeft u het product al langer in bezit, neem dan eerst contact op met onze klantenservice, dan helpen we u graag verder.

Retour procedure

Om retouren snel en efficiënt te kunnen verwerken kunt u retourzending per mail of telefonisch aanmelden.
Sluit de factuur of kopie bij uw retourzending.

  • Stuur het artikel voldoende gefrankeerd naar het onderstaande adres.
  • Na ontvangst van uw retour/klacht zullen wij ons uiterste best doen zo spoedig mogelijk uw geld te retourneren, of het artikel te vervangen/repareren, doch uiterlijk binnen 30 dagen.

Verzendkosten retourzending

Mocht u een defect of verkeerd product ontvangen hebben, dan zijn de retour verzendkosten natuurlijk voor onze rekening. We zullen dan zo snel mogelijk de verzendkosten aan u crediteren en een nieuw product naar u opsturen.
Heeft u het verkeerde product besteld? Dan zijn de verzendkosten voor een retourzending voor uw rekening.
Annuleert u een bestelling terwijl deze onderweg is? Dan moeten we helaas de verzendkosten alsnog in rekening brengen en worden deze niet terug overgemaakt bij creditering. 


Klachtenprocedure


Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Wesseling Materieel BV
Phileas Foggstraat 80
7825 AM Emmen
Telefoon: (0591) 659 110
info@wesselingmaterieel.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.