Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Ruilen en Retourneren
Ruilen en Retourneren
Bent u niet tevreden over uw product? Is het product stuk? Of is het product onjuist? Ruilen of retourneren is geen probleem.
U kunt binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden het product naar ons retour sturen.
Wij zullen dan zo snel mogelijk na ontvangst het aankoopbedrag naar u terug over maken. (uiterlijk binnen 14 dagen).
Heeft u het product al langer in bezit, neem dan eerst contact op met onze klantenservice, dan helpen we u graag verder.
Retour procedure
Om retouren snel en efficiënt te kunnen verwerken kunt u retourzending per mail of telefonisch aanmelden.
Sluit de factuur of kopie bij uw retourzending.
- Stuur het artikel voldoende gefrankeerd naar het onderstaande adres.
- Na ontvangst van uw retour/klacht zullen wij ons uiterste best doen zo spoedig mogelijk uw geld te retourneren, of het artikel te vervangen/repareren, doch uiterlijk binnen 30 dagen.
Verzendkosten retourzending
Mocht u een defect of verkeerd product ontvangen hebben, dan zijn de retour verzendkosten natuurlijk voor onze rekening. We zullen dan zo snel mogelijk de verzendkosten aan u crediteren en een nieuw product naar u opsturen.
Heeft u het verkeerde product besteld? Dan zijn de verzendkosten voor een retourzending voor uw rekening.
Annuleert u een bestelling terwijl deze onderweg is? Dan moeten we helaas de verzendkosten alsnog in rekening brengen en worden deze niet terug overgemaakt bij creditering.
Klachtenprocedure
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Wesseling Materieel BV
Phileas Foggstraat 80
7825 AM Emmen
Telefoon: (0591) 659 110
[email protected]
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.